Friday, November 5, 2010

DEEPAVALI..

deepavali kami x cuti.. as usual, aku pun cam usual, online, cuci mate tgok iklan keje.. hehe..  23 tahun.. 23 tahun.. ehex.. (aku ni keje mcm xkeje, menunggu result lab sajerk then baru wat analysis)


lupe nak citer tym interview hr tu, de 2 org dak master together2 wif me.. dah ramai n berlambak2 dak master sekarang ek.. so meaning that competition pekerjaan skrg antara degree n master.. master pon susah je nk cr keje, ye ke.. budak master tu le yg ckp gtu.. pe tah lg aku yg degree n lagi2 pompuan n lagi2 kos kami ni n lagi2 aku ni dok kuching sarawak, yg more to admin, business n civil engineering.. 


so de master ke x, x menjamin dpt keje gak tp klu dah rezeki Allah bagi, alhamdulilah la, x sia2...


really want permanent job, tp mcm mencabar je jalan ke arah itu, SPA pun susah gak dgr 2 dorang nye interview tp aku tgok yg keje g** skrg ni pun 50-50 je same.. xde la berqualiti sgt2 (sori to say, aku pnah jumpe segelintir yg aku rase leh pulak korg ni keje g** ek) huh.. ade kah unsur2 'favoritism' di sini... tetttttttt...


p/s : i knew keje *** xla seelok n best mane pon.. banyak kerenah, poli*** x abes2.. tp utk mase depan.. kene gak r pertimbangkan.. huhu...







1 comment:

R a B i a t u L said...

ha Zie Ya.. saya coti arini...jgn jelesaaa...hahaha

Anak umur 2 tahun belum pandai bercakap?

Assalamualaikum dan Selamat Pagi Just want to share one important research daripada Pakar Terapi Ucapan anak saya, yang mana kanak-kanak y...