Thursday, May 14, 2015

Tangguh kadet PTD sesi 2015

Previous previous previous entry (Temuduga PTD) saya ada tulis mengenai lulus temuduga PTD, surat tawaran rasmi untuk sertai kadet pun dah dapat, cuma kerana saya tengah pregnant so, saya buat keputusan untuk tangguh la.. inshaAllah kalu rezeki ada join tahun depan punye kadet..

Surat tangguh dengan dokumen-dokumen seperti surat doktor semua dah dihantar, cuma till now, tak dapat lagi surat kelulusan tangguh, hurm...  kadet akan bermula 24 Mei ini, good luck and selamat berjuang semua bakal-bakal PTD, mmg tough la bila da habis kadet nanti, hehe.


Sekarang pun tgh usahakan untuk dapatkan pertukaran tempat berkhidmat, sebab sekarang sy bertugas as N41 Kontrak, which kontrak tamat this end of june, and yg mana surat lanjut pun tak dapat lagi so banyak benda yang wondering wondering... kalau dapat tempat tukar tapi dah tamat tempoh buat ape..


tapi dgr2 dari PT N41 yang lain, kontrak akan berlanjutan secara automatik sampai bulan 12/2015 ni.. and after that akan lanjut by 6 months, bukan 1 tahun daa.. tapi officialnya hitam putih xdpt lagi, susah la gni, asyik cakap verbal je.. hurmph...


harap2 penangguhan n penukaran, boths berjalan dengan baik. Dah sarat ni, tak larat la nak duduk sorang2 jauh dgn suami n famili. Mudahan-mudahan hujung bulan ni dpt keputusan..  Amin..


1 comment:

Anonymous said...

Salam...awak dah dapat ke kelulusan untuk penangguhan tu? Sebab saya pun tangguh jugak, just baru je hantar surat tangguh and they still not reply any decision lagi. Huhu...risau giler dah saya ni... call tak dapat2... hrmmm...

Anak umur 2 tahun belum pandai bercakap?

Assalamualaikum dan Selamat Pagi Just want to share one important research daripada Pakar Terapi Ucapan anak saya, yang mana kanak-kanak y...