Thursday, February 5, 2015

Wah.. Cant believed I'm BACK

Assalamualaikum.. lamanya tak jenguk, sampai password pun dah lupa. Nasib baik dapat ingat balik.


Nak cerita and update byk benda kat blog ni.. rinduuuu bangat sih nak tulis tulis..


tapi first of all, sebab rumah xde wifi so agak sukar mengapdet blog, kat ofis pulak mcm sekarang ni, mcm tak percaya je I boleh tembusiiiii.. haha..


Rasanya after sy kawen, mmg langsung xde update kan, alhamdulilah sekarang dah  5 bulan lbih sebagai seorang isteri dengan hubungan PJJ.. suami iols di Johor.. dapat dihitung je berapa hari dalam 4 bulan kami berjumpa.. chewahh.. fefeeling masih pengantin baru kompang dipalu, hehe.


Selama tak update blog ni, byk perkembangan diri ni (mcm pantun 2 kerat je ayat aku ni).. hiuhiu..  alhamdulilah sekarang usia makhluk kecil yg bulat dekat dlm ni akan menjangkau 4 bulan isnin ni, doakan supaya diberikan kesihatan yang baik, selamat sehingga kelahiran.. alhamdulilah rezeki dtg awal, hihi.. tetapi kan for the first 3 months and sampai sekarang (rasenye), saya still mengalami pagi petang malam sickness huwaaa tp skrg dah mulai beransur kurang.. saya tak sangka begini rasenye ye.. yg ni I will story byk2 kat next entry k.. utk panduan saya jugak.. untuk ingatan saya jugak selagi masih ingat better sy tulis.. hihi

Then mengenai kerjaya saya, sekarang I m still bertugas sebagai Pen. Setiausaha di MOSTI, kontrak N41, and saya ade menghadiri temuduga PTD 14 Januari lepas, dan alhamdulilah, setakat ni saya dimaklumkan saya berjaya dalam temuduga, Ya Allah syukur sgt... tp surat keputusan rasmi belum dapat lagi. still ade tapisan di pihak SPA/JPA.. harap2 xde masalah la dgn tapisan tu.. huhu. Pasal interview pun nanti I story keh.. hihi


Ok lah.. hilang la sikit kerinduan pd blog..


Take care guys.. ^^

No comments:

Anak umur 2 tahun belum pandai bercakap?

Assalamualaikum dan Selamat Pagi Just want to share one important research daripada Pakar Terapi Ucapan anak saya, yang mana kanak-kanak y...